اسماعیلی‌فر می‌تواند به تیم ملی برسد/ بازیکنانم فوق‌العاده بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم جلو برویم. تراکتور تیم خوبی است، اما فکر می‌کنم در بازی رفت و برگشت بهتر بودیم. در هفته سیزدهم گفتم خط دفاعی مشکل دارد و تلاش کردیم که ساختار تیمی را درست کنیم که باز هم عیب و ایرادهای زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا امروز (پنجشنبه) پس از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور در کنفرانس خبری اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌هایی بود که انجام دادیم، سعی می‌کنم که منطقی در مورد بازی صحبت کنم و توقعاتی از بازیکنانم داشته باشم که به مرور زمان جلو برویم. امروز بازیکنانم بازی بی نقصی انجام دادند و نیازمند، یک واکنش هم نشان نداد که بگویم تیم حریف موقعیت داشت. در نیمه دوم در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمرکز ما از دست رفت و بازی را از دست دادیم، اما به مرور زمان باز هم به بازی برگشتیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم فوق‌العاده بودند و بیش از این نمی‌توانم از آنها توقع داشته باشم، این برای سپاهان خوب نیست که در زمین خود مقابل یک تیم ۱۰ نفره ۱۵ دقیقه را از دست بدهد. امیدوارم مسیر موفقیت تیم ادامه دار باشد، از هواداران تشکر می‌کنم که امروز انرژی زیادی دادند، همچنین از یگان ویژه هم که کمکم کردند به موقع به ورزشگاه برسیم، ممنون هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه همه بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و راه خودمان را می‌رویم، تصریح کرد: سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم جلو برویم. تراکتور تیم خوبی است، اما فکر می‌کنم در بازی رفت و برگشت بهتر بودیم. در هفته سیزدهم گفتم خط دفاعی مشکل دارد و تلاش کردیم که ساختار تیمی را درست کنیم که باز هم عیب و ایرادهای زیادی داریم، اما نباید از واقعیت گذشت که شاید اگر پنالتی آنها گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد و پیام نیازمند در بهترین زمان ممکن به ما کمک کرد.

وی در خصوص ارسال‌های ضعیف دانیال اسماعیلی فر، خاطر نشان کرد: امروز باد شدیدی می‌آمد و نباید این نکته را هم فراموش کنید که بازیکنان ما ۱۲۰ دقیقه مقابل مس در جام حذفی بازی کرده بودند. برای من مهم بود و حس خوبی داد که دانیال چندین بار خودش را به محوطه جریمه تراکتور رساند و نشان داد که می‌خواهد به تیم کمک کند. ضعف سانترهای او را روی حساب خستگی می‌گذارم و حتی معتقدم می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

کد خبر 482151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.