افزایش گشت‌های ویژه کنترل ساخت‌وساز غیرمجاز در نوروز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: گشت‌های ویژه کنترل بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، به نقل از استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به لزوم مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز اظهار کرد: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز و به منظور بررسی و اهتمام بیشتر برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو تلاش خواهیم کرد تا با افزایش نظارت‌ها، جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً هرگونه تخطی از قوانین و مقررات، به فرمانداری‌های تابع استان اعلام می‌شود و بر این اساس تعداد تیم‌های کشیک پلیس ساختمان و گشت در سطح شهر و اراضی تحت مدیریت به صورت شبانه روزی جهت تسریع در شناسایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا می‌کند و گزارشات تخلفات بر حسب ارتباط به دبیرخانه کمیسیون ماده ۹۹ و ۱۰۰ قانون شهرداری اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: فرمانداری‌ها نسبت به نصب بنر و اطلاع رسانی عمومی به شهروندان و مالکان و همچنین اعلام تبعات سو ساخت و ساز غیر مجاز، قطع اشجار و تخریب اراضی اهتمام کنند. تصمیم گرفته شده تا با عوامل خاطی و متخلفین در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیداً برخورد شود و تاکید شده که از فعالیت مشاورین املاک غیر مجاز در سطح شهرستان جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها مکلفند هماهنگی و ارتباط لازم را با دادستانی شهرستان در ایام نوروز داشته باشند و همچنین نسخه‌ای از برنامه کشیک و مسئولان مربوطه در ایام مذکور و گزارشات روزانه خود را به این معاونت ارسال کنند.

کد خبر 482150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.