بودجه ۱۴۰۰ شهرداری باغبادران تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران گفت: لایحه ۱۴۰۰ بودجه شهرداری باغبادران پس از بررسی تخصصی توسط اعضا شورای اسلامی شهر با پنج رأی موافق در صحن علنی شورای این شهر به تصویب رسید.

کمال کرامتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه شهرداری عنصری حقوقی، فنی و مالی به شمار می‌آید که ارتباط بین شهر و شهرداری را در قالب قانون و مقررات مالی برقرار می‌کند و برهمین اساس تهیه و تدوین بودجه واقعی در مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری باغبادران ۱۹۲ میلیارد ریال پیش بینی شده است که ۴۷ درصد عمرانی و ۵۳ درصد آن جاری بوده و نسبت به بودجه سال ۹۹ افزایش افزایش ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران تصریح کرد: لایحه ۱۴۰۰ بودجه شهرداری پس از بررسی تخصصی توسط اعضا شورای اسلامی شهر با پنج رأی موافق در صحن علنی شورای این شهر به تصویب رسید.

وی با اشاره به تحقق ۱۴۵ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری باغبادران، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در کشور حاکم شده شهرداری با تکیه بر توان نیروهای توانمند علاوه بر تحقق بودجه سال جاری اتفاقات خوبی را در اجرای پروژه‌های عمرانی رقم زدند و قطعاً در آینده هم اتفاقات خوب‌تری رخ خواهد داد.

کرامتیان اضافه کرد: امروز در همه محلات شهر باغبادران فعالیت‌های عمرانی فعال هستند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ماه‌های آینده شاهد بهره برداری از بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها خواهیم بود و پروژه‌های جدید به عنوان موتور محرک شهر در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده که با اجرای آنها باغبادران در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 482065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.