پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شهرداری چوبر

شهردار چوبر از پرداخت حقوق، مزایا، عیدی، سنوات و بخشی از معوقات کلیه کارکنان اداری و خدماتی شهرداری خبر داد.

حامد قلی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حقوق، مزایا، عیدی، سنوات و بخشی از معوقات و قسط بیمه کارکنان برای سال‌های ۹۳ تا ۹۶ پرداخت شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری در طرح استقبال گفت: مسیرهای فرعی و رفیوژ میانی بلوار امام خمینی (ره) شهر چوبر پاکسازی و آزادسازی در مکان‌های عقب نشینی شده، انجام شده است.

شهردار چوبر ادامه داد: آذین بندی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید انجام و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران بر روی پل اصلی چوبر تعویض شده، رنگ آمیزی نیوجرسی‌های ورودی شهر به پایان رسیده و رنگ آمیزی سرعت گاه‌های مسیر اصلی نیز در حال اجرا است.

وی به اصلاح و تأمین روشنایی معابر سطح شهر چوبر با همکاری اداره برق بخش حویق افزود: برای عقب نشینی و اجرای دیوارکشی در ورودی خیابان امام حسین (ع) هماهنگی لازم انجام شده و ادامه عقب نشینی و دیوارکشی در خیابان شهید بخشی در حال انجام است.

قلی پور با بیان اینکه رفع مقطعی مشکل آبگرفتگی برخی از معابر انجام شده است. خاطرنشان کرد: لکه گیری آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی چوبر آغاز شده و در آینده نزدیک برخی از معابر نیز آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل پایانی سنگفرش خیابان امام رضا (ع) گفت: ادامه تسطیح و شن ریزی معابر شهر چوبر با مصالح کارخانه‌ای در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، شهر چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 482064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.