اجرای برنامه نوروز باستانی در خطه طلایی به صورت مجازی

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر گفت: با اعلام محدودیت‌های کرونایی در نوروز ۱۴۰۰ به سمت اجرای برنامه نوروز باستانی، خطه طلایی گام برداشتیم که در این ویژه برنامه نوروزی با بهره مندی از ظرفیت هنرمندان مطرح کشور و استان برنامه‌ای ۵ قسمتی طنز تولید و منتشر خواهد شد.

علیرضا نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش نشاط اجتماعی در این دوره مدیریت شهری اظهار کرد: ایجاد نشاط، شادابی و زنده بودن محیط شهری از جمله مباحثی است که سبب ایجاد اعتماد شهروندی و افزایش مشارکت آنان در حوزه‌های مختلف می‌شود از این رو شهرداری زرین شهر به دلیل مدرنیته شدن زندگی شهروندان به سمت تقویت احساس شادابی و سرزندگی گام‌های متعددی را برداشت.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با این ویروس منحوس نه تنها اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های شهرهای ایران تحت تأثیر قرار گرفت بلکه با تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر و قرنطینه خانگی فشارهای روحی و روانی بسیاری به شهروندان تحمیل شد.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۳۹۹ علیرغم محدودیت‌های مختلف تلاش کردیم با استفاده از بستر فضای مجازی برنامه‌های متعددی از جمله مسابقات فرهنگی، شب شعر و… را به مرحله اجرا برسانیم.

وی عنوان کرد: با توجه به آمادگی که طی ماه‌های گذشته برای استفاده از بستر فضای مجازی در شهرداری زرین شهر مهیا شده بود با اعلام محدودیت‌های کرونایی در نوروز ۱۴۰۰ به سمت اجرای برنامه نوروز باستانی، خطه طلایی گام برداشتیم که در این ویژه برنامه نوروزی با بهره مندی از ظرفیت هنرمندان مطرح کشور و استان برنامه‌ای پنج قسمتی طنز تولید و منتشر خواهد شد.

نکویی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه نوروز باستانی، خطه طلایی شامل موسیقی، استندآپ کمدی و… بوده و شهروندان می‌توانند از طریق آپارات، اینستاگرام و تلگرام این برنامه را در ۳۰ اسفند ویژه تحویل سال، دو فروردین، چهار فروردین ویژه ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، هشت فروردین ویژه ولادت امام زمان " و ۱۲ فروردین مشاهده و لحظات شادی را در کنار خانواده سپری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برگزاری آئین‌های نوروزی همچون نوروز خوانی، سیاه بازی، نمایش حاجی فیروز همواره در فرهنگ ایرانی مطرح بوده مدیریت شهری زرین شهر تلاش کرده تا هر ساله در قالب ویژه برنامه استقبال از بهار طبیعت برنامه‌هایی را حول محور نمایش‌های آئینی و سنتی به مرحله اجرا برساند.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر اضافه کرد: همزمان با روزهای پایانی سال جاری شاهد اجرای برنامه‌ی نغمه پردازی عروسکی، حضور ننه سرما، عمو نوروز و مبارک در خیابان‌های زرین شهر خواهیم بود تا فضایی شاد برای شهروندان ایجاد شود.

کد خبر 482060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.