اتمام عملیات اجرایی بهسازی و زیباسازی شهری تا پایان سال

شهردار خرم‌آباد از اتمام عملیات اجرایی بهسازی و زیباسازی شهری تا پایان سال جاری خبر داد.

محمد شریفی‌مقدم، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر، نخاله‌برداری در مناطق سه‌گانه در دستور کار قرار گرفته که تاکنون نخاله‌های محله‌های فلک‌الدین، مسکن مهر، گلدشت و برخی مناطق دیگر جمع‌آوری شده است و این فرآیند پاکسازی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آسفالت معابر مناطق و لکه‌گیری معابر شهر، ترمیم جداول شکسته سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، تعمیر و تکمیل نورپردازی پارک‌ها و میادین نیز از جمله مصوباتی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال انجام است.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: پارک شاپوری هم به عنوان یک مجموعه بکر مورد توجه مردم به ویژه مردم منطقه جنوب خرم‌آباد است که عملیات پاکسازی آن در حال انجام است.

وی از نظافت محله‌های شهر، عقد قرارداد خط کشی خیابان‌ها، تعمیر و نصب مخازن جدید حمل زباله، شستشوی معابر و خیابان‌ها نیز به عنوان دیگر اقدامات نام برد و افزود: تا پایان سال ۹۹ اقدامات لازم جهت زیباسازی معابر انجام خواهد شد.

شریفی مقدم ادامه داد: در شرایط موجود، همانند روزهای آغازین شیوع کرونا عوامل سازمان آتش‌نشانی در میدان نبرد مبارزه با این ویروس حضور دارند و تدابیری اندیشیده شده تا در ایام نوروز، در حالت آماده‌باش باشند و در صورت لزوم به شهروندان خدمت گذاری کنند.

کد خبر 482050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.