تحقق رویای ماربین در توسعه منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هویت بومی اصفهان در طراحی داخلی سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) متجلی شده است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای منطقه ۹ به دنبال رؤیایی بر مبنای توسعه هستیم از این رو سعی داریم با پتانسیل‌های موجود در منطقه ماربین، این رؤیا را محقق سازیم.

وی با اشاره به اعلام فراخوان طراحی داخلی سالن سینما و تئاتر مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) از دهم بهمن ماه سال‌جاری، تصریح کرد: این فراخوان نشان داد مدیران شهرداری منطقه ۹ مصمم هستند ارتباط و مشارکت خود را با بخش‌های مختلف و نهادهای علمی و تحقیقاتی برقرار کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در خصوص مراحل مسابقه طراحی داخلی سالن سینما و تئاتر مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)، ادامه داد: در مرحله اولیه تعیین جوایز، مشخص کردن داوران، تنظیم یک جدول زمانبندی و همچنین تنظیم پارامترها و معیارهای انتخاب طرح و مسائلی که شرکت کنندگان باید به آن دقت کنند، مشخص شد و برخی قوانین و مقررات برای مسابقه تعیین شد؛ مرحله بعدی طراحی پوستر بود که به همراه اطلاعاتی که باید داخل پوستر قرار می‌گرفت که پس از طراحی پوستر کار تبلیغات وسیع جهت اطلاع رسانی مسابقه را آغاز کردیم.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی این مسابقه طراحی، گفت: خلاقیت و نوآوری همراه با زیبایی در طرح، شاخص‌های ارتقای کیفی فضا موجود، توجه به بستر طرح و سازگاری با محیط پیرامون، استفاده از الگوهای ایرانی، اسلامی و هویت بومی اصفهان، قابلیت‌های فنی و هنری خاص و همسو با اهداف و وظایف سازمان، اقتصادی بودن طرح از نظر اجرا، آینده‌نگری در طرح و توجه به زمینه و بستر طرح بود.

رفیعی خاطرنشان کرد: برای درک بهتر شرکت کنندگان یک تور مجازی و یک تور حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و از محل آن بازدید صورت گرفت.

وی گفت: پس از حدود یک و نیم ماه تعداد ۱۶ طرح با کیفیت مطلوب به دبیرخانه مسابقه رسید و طبق برنامه‌ریزی‌ها داوری مسابقه انجام شد و تعداد ۱۰ طرح را به بخش دوم فرستادند و در نهایت پنج طرح به فینال مسابقه راه پیدا کرد و نفرات برتر انتخاب شدند.

کد خبر 482049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.