نصراصفهانی: تحقق بودجه شهرداری طبق برنامه پیش رفت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تحقق بودجه ها و اجرای پروژه های شهرداری طبق برنامه ریزی پیش رفت

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی، در جمع مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان ضمن فراز و نشیب‌های زیاد سال جاری توانست کارها را به خوبی پیش ببرد، اظهار کرد: در زمینه استحصال بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی آنچه مدنظر مدیریت شهری و طبق برنامه مشخص شده بود، پیش رفت.

وی ادامه داد: شرایط، خاص است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن اداره امور ادامه پیدا کند و روند کارها به سمت سستی پیش نرود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در سه دوره شورای اسلامی شهر اصفهان حضور داشته‌ام اما ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران گذشته، با سربلندی اعلام می‌کنم آنچه در این دوره با وجود همه فراز و نشیب‌ها رخ داد، کارنامه قابل قبولی را رقم زده و در هر مناظره‌ای عملکرد مدیریت شهری قابل دفاع است.

وی ادامه داد: دوستی و هم‌افزایی در مجموعه مدیریت شهری ملموس بود و برای اولین بار در نظام شورایی شهر اصفهان در ۲۲ سال اخیر، انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار اصفهان با رأی قاطع همه ۱۳ عضو همراه بود.

نصراصفهانی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری یک هزار و ۲۰۰ لایحه و طرح از سوی شهرداری و شورای شهر پیشنهاد شد و مورد تصویب قرار گرفت، گفت: همچنین شفافیت در دستور کار ما بود که بر همین اساس جلسات شورای شهر به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی برای عموم مردم پخش می‌شد که اتفاقی بی‌سابقه است.

وی افزود: برای انضباط بخشی به امور مالی، کمیته تخصیص و صندوق ذخیره در شهرداری اصفهان تشکیل شد که اقدام قابل قبولی بود.

وی با اشاره به همراهی خانواده مدیران شهری و خانواده پرسنل گفت: خانواده‌های مدیران شهری و پرسنل شهرداری با دیر به منزل رفتن‌ها و شرایط کاری آن‌ها همراهی می‌کنند تا بتوانند به خوبی به مردم خدمت کنند که این حمایت آنها قابل تقدیر است.

کد خبر 482000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.