آغاز توزیع میوه نوروزی در بازارهای کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: میوه‌های نوروزی با قیمت مناسب در ۱۴ بازار کوثر شهرداری اصفهان توزیع می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این سازمان به منظور تأمین میوه نوروزی شهروندان، هر ساله نسبت به توزیع پرتقال و سیب در بازارهای روز شهرداری اقدام کرده است.

وی با بیان این که نرخ پرتقال هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان و نرخ سیب هر کیلوگرم ۹ هزار و ۵۰۰ تومان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است، افزود: این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مصوب دولت در ایام پایانی سال با عنوان میوه دولتی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله میوه در این بازارها با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از روز به بازارهای کوثر مراجعه کرده و اقلام سبد غذایی خود را با بهترین شرایط تأمین کنند.

مجیری ادامه داد: در خصوص تأمین نیاز مردم برای میوه در پایان سال، همچنین اماکنی در شهر برای توزیع میوه در نظر گرفته شده تا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن و تجارت این اقدام انجام شود.

کد خبر 481985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.