یکی از بازیکنان می خواهد جدا شود / بعد از بازی با تراکتور  چهار روز استراحت داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حاج صفی سال‌های زیادی در سپاهان حضور داشته و به خاطر مشکلی که با تراکتور داشت از این تیم جدا شد و بعد از جدایی هم احسان و هم ما مایل به همکاری بودیم. بازیکنی دیگر اضافه نمی‌کنیم فقط امروز یکی از بازیکنان قبل تمرین گفت می‌خواهد جدا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: همیشه بازی سپاهان و تراکتور سخت و جذاب بوده است، فردا رقابتی سنگین و مشکل خواهیم داشت. با تغییراتی که تراکتور در تیم خود به وجود آورده و با حضور رسول خطیبی تاکتیک بازی آنها فرق کرده و سعی می‌کنند نسبت به قبل نتایج بهتری کسب کنند. سپاهان راه خود را ادامه می‌دهد و پیروزی برای هر دو تیم ارزش دارد زیرا اتفاقات خوبی را در هفته‌های آینده رقم می‌زند.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول طبق صحبتی که با بازیکنان داشتیم گفتیم مسابقه با تراکتور از مهم‌ترین بازی‌های ما است که باید با تمام توان ظاهر شویم و اگر اشتباهی داشته باشیم نمی‌توانیم از بازی امتیاز کسب کنیم پس سعی می‌کنیم با کمترین اشتباه وارد رقابت‌ها شویم و نتایج خوب بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیا اینکه تیم‌هایی که نمی‌توانند با سپاهان رقابت کنند به صورت ضد حمله بازی می‌کنند و این یک معضل است، تصریح کرد: با خیلی از تیم‌ها این مشکل را داریم که در یک الی دوبازی به خاطر آن امتیاز از دست دادیم، اما تیمی مثل تراکتور برای سه امتیاز می‌آید و کمتر به این مشکل بر می‌خوریم.

نویدکیا در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل، خاطر نشان کرد: همیشه گفتم ورودی و خروجی ندارم زیرا از شرایط تیم راضی هستم، اما اگر کسی دلش با تیم نیست می‌تواند برود. در دنیای فوتبال سیستم بی مشکل وجود ندارد برای همین اگر فکر کنیم با اضافه شدن بازیکن مشکلات حل می‌شود اشتباه کردیم و تیمی که در منطقه‌ای از زمین مشکل دارد باید بازیکن جذب کند.

وی افزود: با بازیکنانم مشکلی نداشتم و خیلی تغییری نمی‌خواستم ولی دو سه بازیکن از تیم جدا شدند که بازیکن جذب کردیم. حاج صفی سال‌های زیادی در سپاهان حضور داشته و به خاطر مشکلی که با تراکتور داشت از این تیم جدا شد و بعد از جدایی هم احسان و هم ما مایل به همکاری بودیم. بازیکنی دیگر اضافه نمی‌کنیم فقط امروز یکی از بازیکنان قبل تمرین گفت می‌خواهد جدا شود و نامه نوشت که باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم ببینیم تا ببینیم به چه جمع بندی می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه هواداران ما باید حرفه‌ای باشند، گفت: هواداران نباید مجذوب بازیکنی شوند که می‌گوید عاشق سپاهان است و بر لوگو آن بوسه می‌زند، حرف را خیلی از افراد می‌زنند ولی وقتی منافع آنها به خطر می‌افتد همه چیز را فراموش می‌کنند بلکه باید عشق خود به سپاهان را در عمل و طی سال‌ها نشان دهند.

نویدکیا افزود: هواداران می‌دانند آنها را دوست دارم، می‌خواهم به آنها خوش بگذرد و از تیم خود لذت ببرند، اما جدا از اینکه نمی‌خواهم کسی مریض شود مشکلی ندارم تیم را همراهی کنند ولی جلوی اتوبوس نروند که بخواهیم متوقف شویم بلکه از پشت اتوبوس تیم را همراهی کنند یا رو به روی هتل احساس خود را منتقل کنند و اجازه دهند ما برویم و یا رو به روی استادیوم می‌ایستیم تا آنها ابراز علاقه کنند و ما روحیه بگیریم. باید مسائل حرفه‌ای رعایت شود زیرا با این کار تیم از لحاظ روحی روانی به هم می‌ریزد و امکان دارد به خاطر دیر آمدگی از جانب فدراسیون جریمه شویم.

وی در رابطه با تمریناتی که در تعطیلات دارند، اظهار کرد: چهار روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم بعد از آن یک الی دو بازی دوستانه داریم. طبق درخواست ذوب آهن هشتم یک بازی دوستانه با این تیم و یازدهم یک مسابقه تدارکاتی داریم که تیم را برای ادامه لیگ آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: پیشاپیش عید نوروز را به همه مردم تبریک می گویم و امیدوارم به خاطر کرونا مسائل بهداشتی را رعایت کنند زیرا در سال ۹۹ اتفاقات خوبی رخ نداد که باید کمک یکدیگر باشیم تا از این اتفاقات نیفتد.

کد خبر 481959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.