عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفندماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی کارناوال شادی در شهرکرد تا آمار سوانح و حوادث چهارشنبه سوری بجنورد و تغییرکاربری ساختمان فعلی شهرداری شاهرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

راه اندازی اتاق مانیتورینگ پایانه آزادگان قزوین

علی محمد حسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از راه اندازی اتاق مانیتورینگ در پایانه آزادگان قزوین خبر داد.

آسفالت بیش از ۱۸۳ هزار متر مربع از معابر سبزوار

حسین دولت آبادی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: طی یک سال اخیر ۱۸۳ هزار و ۲۸۰ متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر آسفالت شده است.

تغییر کاربری ساختمان فعلی شهرداری شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ساختمان جدید شهرداری در حال تکمیل بوده و پس از تغییر مکان، ساختمان فعلی تخریب و به باغ شهر تبدیل خواهد شد، افزود: باغ شهر بستری برای حضور هنرمندان و دوستداران طبیعت خواهد شد.

راه‌اندازی کارناوال شادی در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: با موافقت ستاد کرونای استان، کارناوال شادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر راه‌اندازی و برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

نصب ۲۰ المان نوروزی در شهر زنجان

محسن قربانلو، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان از کاشت ۴۰ هزار جعبه گل در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و اجتماعی باغ بهشت نجف‌آباد

سید محمد ابراهیم احمدی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف‌آباد گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و هنری قابل استفاده برای بانوان و دیگر اعضای خانواده‌ها، احداث مجموعه باغ بهشت در بخشی از باغ بانوان و در دو فاز ۱۸۰۰ مترمربعی در دستور کار قرار گرفته است.

آذین بندی و فضا سازی سطح شهر خرمشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه

به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر نقاط مختلف سطح شهر را با نصب بنرهای تبریک در بیلبوردها و پل‌های عابر پیاده، نصب پرچم‌های الوان رنگی با درج تبریک اعیاد شعبانیه، نصب ریسه‌های پرچمی رنگی در میادین و نصب پرچم ایران بر روی پل‌ها، فضاسازی و آذین بندی کرد.

لایروبی جداول و انهار شهر ساری

عملیات لایروبی جداول و انهار سطح شهر به شکل هم افزایی تیمی و گروهی به همت دوایر خدمات شهری مناطق سه گانه شهرداری ساری در حال انجام است.

آمار سوانح و حوادث چهارشنبه سوری بجنورد

مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: در حالی که سال‌های گذشته شاهد آمار بالایی از آتش افروزی‌های خطرناک بودیم و بالغ بر ۲۰۰ عملیات اطفای حریق را مدیریت کردیم، امسال به واسطه ارتقای سطح فرهنگی و رعایت شهروندان، این تعداد به ۱۳ مورد کاهش پیدا کرد.

فردیس با کمبود سرانه فضای سبز مواجه است

حشمت عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: سرانه فضای سبز در این شهر برای هر نفر به دو متر مربع نمی‌رسد که این مقدار پایین است.

کد خبر 481946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.