آمار نهایی متقاضیان حضور در شوراهای شهر مازندران

تعداد ثبت‌نام کنندگان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر مازندران در عدد دو هزار و ۲۴۳ نفر نهایی شد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام ستاد انتخابات مازندران، مراحل ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای مازندران همزمان با سراسر کشور تا ساعت ۲۴ شب گذشته از طریق الکترونیکی ادامه داشت که تا پایان زمان اعلام شده، ۹۳۸ نفر در روز پایانی برای ثبت نام اقدام کردند که ثبت نام ۹۵۰ نفر در این روز نهایی شد.

این میزان مجموع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای مازندران را به دو هزار و ۲۴۳ نفر رسانده است که از این میان، دو هزار و ۱۱۹ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

براساس این گزارش، در میان ثبت نام کنندگان روز آخر، ۸۵۱ نفر مرد و ۹۹ نفر زن وجود دارد و از این تعداد ۴۶۴ نفر مدرک تحصیلی کارشناسی و ۳۳۵ نفر مدرک فوق لیسانس دارند و گروه شغلی آزاد همچنان بیشترین فراوانی را در میان عناوین شغلی به خود اختصاص داده است پس از آن کارمندان در رده بعدی قرار دارند.

بیشترین متقاضیان برای صندلی‌های شوراهای شهر مازندران، روش حضوری و سپس پیشخوان را برای ثبت نام انتخاب کرده‌اند که ثبت نام حضوری ۴۴ درصد از سهم ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده است.

بیشترین آمار ثبت نام در گزارش شهر به شهر نیز، شهر ساری را با ۲۵۱ نفر ثبت نامی در رده نخست قرار داده، بابل با ۱۳۴ نفر در رده دوم و قائمشهر با ۱۱۱ نفر در رده سوم جای دارد. همچنین کوهی خیل، طبقده، کجور، رینه، گزنک، پایین هولار و پول کمترین آمار ثبت نامی ها را داشته‌اند.

کد خبر 481936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.