نصب دو هزار پرچم برای استقبال از نیمه شعبان و بهار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برای زیباسازی شهر در ایام نوروز، نورپردازی پل آذر، دهانه های فوقانی پل خواجو، تکیه تویسرکانی، خانه حکمت، تکیه بروجردی، آرامگاه دهش، خیابان جابر انصاری، درختان شاخص منطقه هشت و درختان میدان شهرداری در منطقه ۱۱ انجام می‌شود.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک هزار المان ویژه اعیاد شعبانیه با مشارکت هیئت حضرت ابوالفضل (ع) هم در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ دیوارنگاره هم با اشعاری با لهجه اصفهانی در مورد اصفهان طراحی می‌شود، افزود: دیواره پازلی جهان نما هم با موضوع ولادت امام زمان (عج) و بهار در میدان امام حسین (ع) نصب خواهد شد، همچنین دو هزار پرچم با موضوع ولادت امام زمان (عج) و بهار در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از تصویرسازی ۹ سیب بهاری با موضوع بهار و اصفهان برای نصب در حاشیه زاینده رود خبر داد و اظهار کرد: ۹ المان خانواده هم با موضوع نوروز و خانواده در چهارراه‌ها و میادین شهر نصب خواهد شد، همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه ۲۴ المان نوری در شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ تابلوی نوری گرافیکی در عرشه‌های پل‌های حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان با موضوع هویت اصفهان برای زیباسازی شهر در ایام نوروز نصب می‌شود، اظهار کرد: یک هزار المان ویژه اعیاد شعبانیه با مشارکت هیئت حضرت ابوالفضل (ع) هم در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب می‌شود.

موذنی با اشاره به برگزاری هفتمین سمپوزیوم مجسمه سازی شهر اصفهان افزود: در قالب این سمپوزیوم پنج اثر شامل درخت طوبی، عالی‌قاپو به روایتی دیگر، حیران، پناه پرنده و درخت شهر در مقابل ورزشگاه تختی نصب خواهد شد.

کد خبر 481927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.