تداوم ناپایداری جوی تا ۳ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی در استان در سه روز آینده تداوم دارد و آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق به ویژه در نیمه شمال، شمال شرق و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان در سه روز آینده، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق به ویژه در نیمه شمال، شمال شرق و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به گذر موج‌های ضعیف و متناوب ناپایدار تا سه روز آینده، گفت: وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای توأم با گرد و خاک در مناطق شمال، شمال شرق و مرکز استان در روز پنجشنبه سبب کاهش کیفیت هوا، دید افقی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود، امروز احتمال آبگرفتگی معابر در نیمه شمالی و شمال شرقی استان به دلیل بارش‌های رگباری وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 481893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.