واریز سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه ۷۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه ۷۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

وی افزود: سهمیه بهمن ماه ناوگان اعتباری بالغ بر ۱,۲۹۱ میلیارد ریال است که در ۲۶ اسفند ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار تصریح کرد: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

کد خبر 481869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر ارژنگ IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    باسلام. میشه لطف کنید بگید سهمیه اعتباری اسفند ماه سال۹۹ کی واریز میشه