مصدومان بیمارستانی حوادث چهارشنبه سوری به ۲۵ نفر رسید

سخنگوی بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: تاکنون ۲۵ مصدوم در این زمینه داشته‌ایم و آسیب به چشم نداشته‌ایم، اکثر آسیب‌های وارد شده به مصدومان سوختگی است و ۲۴ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و تنها یک مورد بستری داشته‌ایم.

اکبر مهاجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آماده باش کامل بیمارستان و کادر درمانی در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: تمام کادر درمان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از جمله متخصص جراحی پلاستیک و چشم در آماده باش کامل برای حوادث چهارشنبه سوری هستند و تیم بحران و تجهیزات لازم نیز در بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری هستند.

وی با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال، ادامه داد: تاکنون در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری ۲۵ مصدوم به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) انتقال داده شده که ۲۴ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند و تنها یک مصدوم که دختری ۱۰ ساله بوده، بستری شده است.

سخنگوی بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تصریح کرد: تاکنون از بین ۲۵ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری ۱۸ نفر مرد و ۷ نفر از مصدومان نیز زن بوده‌اند، اکثر مصدومان در رده سنی کودک تا جوان هستند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در بین مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری آسیب به چشم نداشته‌ایم، افزود: اکثر آسیب‌های وارد شده به مصدومان سوختگی و بیشترین آسیب نیز به ناحیه دست و پا بوده است.

مهاجر با اشاره به به علت حوادث چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: علت بیشتر حوادث نیز انفجار ترقه و آتش بوده است.

کد خبر 481863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.