افزایش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان/ ۵۹ مصدوم در چهارشنبه آخر سال

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: امسال حوادث چهارشنبه سوری نسبت به سال قبل افزایش ۳۰ درصدی داشته است و تاکنون ۴۵ مصدوم به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که ۲۰ مورد از این مصدومیت‌ها سوختگی بوده است و مورد فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان اصفهان ثبت نشده است.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات و آمار حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان در چهارشنبه سوری امسال ۱۴ مأموریت بوده است.

وی ادامه داد: در شب گذشته ۴۵ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که ۳۳ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به نوع آسیب‌های وارده شده به مصدومان چهارشنبه سوری، افزود: ۲۰ مورد از این مصدومیت‌ها سوختگی بوده است و ۱۷ مورد آسیب به چشم نیز در اصفهان گزارش شده است و ۱۰ حادثه ناشی از پرتاب نارنجک در اصفهان ثبت شده است.

وی با توضیح این که حوادث شب گذشته ۵۹ مورد بوده است، تصریح کرد: این افراد در حوادث چهارشنبه سوری و تصادف در اصفهان دچار آسیب شدند که ۱۶ نفر زن و ۴۳ نفر مرد بوده‌اند.

راستین با اشاره به این که بیشترین آسیب‌ها به دست بوده است، اضافه کرد: ۱۶ مصدوم از ناحیه دست، شش مصدوم از ناحیه پا، چهار مصدوم از ناحیه سر، چهار مصدوم از ناحیه گردن، دو مصدوم از ناحیه تنه و شش مصدوم از دیگر نواحی دچار حادثه شدند و هفت مورد سائیدگی اعضا در بین مصدومان بوده است.

وی با بیان این که علت همه آسیب‌ها انفجار ترقه بوده است، گفت: امسال بیشترین آسیب‌های چهارشنبه سوری سوختگی و آسیب به چشم بود.

کد خبر 481851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.