استقلال به دنبال امتیاز در تبریز

آبی پوشان پایتخت امروز در هفته هجدهم رقابت های لیگ بیستم به مصاف ماشین سازی می‌روند و تلاش می کنند دومین برد خود را با هدایت مجیدی در لیگ برتر کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته هجدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۱۶ مهمان ماشین سازی خواهد بود، آبی‌ها در حالی به مصاف حریف می‌روند که روزهای اخیر در بازار نقل و انتقالات تلاش‌های زیادی کرده‌اند تا بازیکنان جدیدی را به اردوی خود اضافه کنند اما تا این لحظه بمب‌های نقل و انتقالاتی آنها به نتیجه نرسیده و باید دید در نهایت به کجا خواهد رسید. از سوی دیگر ماشین سازی تبریز به تازگی دچار تغییرات در کادر فنی شده و مجدداً با سعید اخباری رقابت‌های لیگ بیستم را ادامه می‌دهد. گفتنی است استقلال در هفته گذشته برد خوبی برابر فولاد داشت و تلاش می‌کند با پیروزی در تبریز کنار دیگر مدعیان در کورس قهرمانی لیگ بیستم باقی بماند.

مظاهری درون دروازه

بعد از تغییراتی که در کادر فنی آبی‌ها ایجاد شده به نظر می‌رسد رشید مظاهری درون دروازه مورد اعتماد آن‌هاست و در ترکیب فیکس خواهد بود، عملکرد خوب وی در طول فصل شانس حضور مظاهری را بیشتر از حسینی کرده و او در این بازی درون دروازه استقلال خواهد بود.

مدافعان ثابت

محمد نادری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و احمد موسوی، چهار مدافع آبی‌ها برابر ماشین سازی خواهند بود. در واقع روزهای اخیر کادر فنی تیم مهره‌های اصلی خط دفاع را شناخته و به این مدافعان اعتماد کامل دارد.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند هافبک‌های مجیدی در مصاف با سبز پوشان ماشین سازی هستند، قطعاً طی روزهای آینده و با فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی مهره‌های دیگری نیز به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید چه عملکردی را برابر مدافعان تیم تبریزی خواهند داشت.

کد خبر 481777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.