درخواست آتش‌نشانی از شهروندان در ساعات آغازین مراسم چهارشنبه سوری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه برای مستقر شدن نیروها در مکان‌های پرتردد شهر تهران ظرفیت خود را تقریباً به هشت برابر افزایش می‌دهیم، گفت: ما موافق جشن و شادمانی شهروندان هستیم اما اقدامات این شب باید به گونه‌ای باشد که خسارت‌های آن جبران ناپذیر نداشته باشد.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: هر سال در این ایام متأسفانه برخی از افراد نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند و مراسم چهارشنبه سوری را از حالت جشن خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: این موضوع سلامت و ایمنی شهروندان را به صورت جدی تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ملکی گفت: استقرارهای ما به معنی ممانعت جشن نیست و از آن جایی که ترافیک را پیش بینی می‌کنیم با مستقر شدن نیروها در مکان‌های پر تردد شهر تهران، ظرفیت خود را تقریباً به هشت برابر افزایش می‌دهیم که بتوانیم همچون سایر مواقع به شهروندان امدادرسانی انجام دهیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با پیشنهاد اینکه شهروندان این زمان از سال را در کانون خانواده و در خانه باشند، گفت: از سوی دیگر ما نگران شیوع بیماری کرونا هم هستیم که تجمعات ممکن است موجب آن نیز بشود.

ملکی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنیم که نکات ایمنی را رعایت کنند. ما موافق جشن و شادمانی شهروندان هستیم اما اقدامات این شب باید به گونه‌ای باشد که خسارت‌های آن جبران ناپذیر نباشد و سلامت افراد را به خطر نیندازد.

منبع: ایسنا
کد خبر 481737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.