هزینه پخش زنده بازی ذوب‌آهن را باشگاه پرداخت می‌کند

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از اینکه متوجه شد پخش زنده ای برای مسابقه این باشگاه با پیکان وجود ندارد، با پیگیرهای مکرر و با مذاکره با مدیرکل صدا و سیما استان نهایتا تصمیم گرفت هزینه تولید و پخش بازی را باشگاه ذوب آهن تقبل کند.

محمدمهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با پخش بازی پیکان و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: صدا و سیمای تهران ظاهراً با باشگاه پیکان مذاکره و جهت پخش این دیدار هزینه‌ای برای تولید و پخش درخواست کرده که با توجه به عدم امکان پرداخت، صدا و سیما از پخش آن منصرف شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن متوجه شد پخش زنده‌ای برای این مسابقه وجود ندارد، با پیگیرهای مکرر و با مذاکره با مدیر کل صدا و سیما استان نهایتاً تصمیم گرفت هزینه تولید و پخش بازی را صرفاً به جهت رضایتمندی هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان و ایجاد نشاط اجتماعی بیشتر در آستانه سال نو از طرف باشگاه ذوب آهن پرداخت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بازی از شبکه شما و اصفهان پخش خواهد شد، تصریح کرد: پیگیری فریدونی به خاطر مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن بود. نمی‌دانیم چه تفاوتی بین ذوب آهن و پیکان با یک سری تیم‌های خاص است که باید برای پخش بازی‌هایمان هزینه بدهیم.

کد خبر 481727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.