پیش بینی ۹ پروژه مرتبط با سازمان آتش نشانی مشهد در سال ۱۴۰۰

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: برای سال آینده ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی در آئین افتتاح ایستگاه ۵۳ آتش نشانی و بهره برداری از هشت دستگاه خودرو عملیاتی سنگین که با حضور شهردار مشهد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه، اظهار کرد: افزایش تعداد ایستگاه‌ها متناسب با توسعه شهر، جانمایی دقیق ایستگاه‌ها مطابق با مطالعات و استاندارهای تعیین شده و تأمین ماشین آلات تخصصی متناسب با فراروانی عملیات ایستگاه‌ها نقش بسیاری مهمی بر تأمین ایمنی شهر و آسایش و آرامش شهروندان دارد.
وی افزود: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد توجه ویژه ای بر این موضوع داشته اند که در سال‌های اخیر توانسته ایم اعتبارات خوبی در این زمینه کسب کنیم. امسال بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در آلبوم بودجه ۹۹ برای احداث ایستگاه‌های جدید و بهسازی ایستگاه‌های موجود پیش بینی شده بود.
معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: با تلاش خوب همکاران ما در سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری مشهد از ابتدای سال تاکنون دو ایستگاه مجد در منطقه یک و ایستگاه غدیر در منطقه هفت به بهره برداری رسیده است؛ همچنین ایستگاه شماره ۱۰ که دارای مکان استیجاری و نامناسب بود نیز ساختمانی در حاشیه موسوی قوچانی منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایستگاه رازی در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع آماده بهره برداری شده است که کلیه عملیات‌های اطفا حریق و امداد و نجات در این ایستگاه انجام می‌شود. این ایستگاه با سایر ایستگاه‌ها شماره هفت و ۳۵ مجاورت دارد و ایستگاه شماره ۱۴ و ۳۶ را نیز پوشش می‌دهد که نشاندهنده جانمایی خوب این ایستگاه است.
یعقوبی ادامه داد: همچنین پیگیر ایستگاه رسالت هستیم که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است امیدواریم در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد. علاوه بر ایستگاه‌های احداثی برنامه ریزی هایی برای بهسازی ایستگاه‌ها شده است و تاکنون علاوه بر ایستگاه مفتح که به صورت کامل بهسازی شده، ایستگاه‌های دیگر نیز بهسازی و تأمین تجهیزات شده است.
وی تصریح کرد: برای سال آینده ۹ پروژه تعریف شده که بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است که خوشبختانه با نگاه خوب شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد این میزان اعتبار مصوب شده است.
معاون شهردار مشهد با بیان اینکه امسال ۳۷ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات هزینه شده است و امروز نیز هشت دستگاه خودرو عملیاتی سنگین نیز به سیستم اضافه می‌شود، گفت: مقدمات خرید یک نردبان ۳۲ متری با توجه به بافت منطقه ۱۰ در دستور کار گرفته است که سال آینده به ایستگاه اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون مأموریت داشتیم تا در کنار تمامی مأموریت‌های موجود در حوزه خدمات شهری به مسائل اجتماعی بپردازیم. از جمله پروژه‌های بزرگ خود می‌توان به تصفیه خانه سپتاژ با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، پروژه ساماندهی کشف رود با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان، پروژه «ایست کار» و کلان پروژه کاشت هزار و ۵۰۰ درخت اشاره کرد.

کد خبر 481719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.