نشاط افزایی رویکرد برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ سمنان است

شهردار سمنان گفت: افزایش نشاط اجتماعی و تقویت گردشگری شهری در ایام نوروز، مهمترین رویکرد برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ در شهر سمنان است.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای نوروز ۱۴۰۰ و شهروندان تدوین و برنامه‌ریزی شده است که عمدتاً به صورت مجازی و قابل اجرا در فضای باز است.

وی افزایش نشاط اجتماعی و تقویت گردشگری شهری در ایام نوروز را مهمترین رویکرد این برنامه‌ها برشمرد و گفت: سعی کردیم تا در راستای تحقق شهر دوستدار کودک، پایتخت کتاب و شهر فعال، رویدادهای مناسب و مرتبط برای مخاطبان هر گروه از موضوعات مذکور برنامه‌ریزی شود.

شهردار سمنان با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیریت گردشگری شهرداری آماده ارائه برنامه‌ها به صورت مجازی و همچنین اجرای برنامه‌های شاد در محیط باز است.

وی معرفی جاذبه‌های شهری برای شهروندان سمنانی را از دیگر برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی برنامه‌های «شهر گشت» ویژه‌ای را با محور تاکید بر خانه‌های تاریخی، باغ راه‌ها و مجموعه گردشگری پارک کوهستان برنامه ریزی کرده و سعی می‌شود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این برنامه‌ها اجرا شود.

ناظم رضوی افزود: ایجاد زیبایی بصری در سطح شهر با کاشت گل و نهال، کاشت گل‌های فصلی در سطح بلوارها و پارک‌ها، گلدان گذاری در رفیوژها و میادین، نصب المان‌های بهاری، رنگ آمیزی مبلمان و المان‌های شهری، اجرای آذین بندی و نورپردازی در شهر و معابر اصلی از جمله اقداماتی است که برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ انجام شده است.

کد خبر 481717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.