محدودیت ترافیکی عصر امروز برای خودروهای سنگین در محور بهارستان برقرار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پلیس راه در محور بهارستان امروز محدودیتی اعلام کرد که خودروهای حمل ونقل عمومی مسافر، بار و حمل سوخت از امروز ساعت ۱۷ عصر تا فردا صبح به دلیل ایجاد ترافیک در این محدوده کمتر تردد کنند، این محدودیت برای عموم مردم نیست.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه هماهنگی مدیریت بحران برگزار شد و تیم‌هایی که در خصوص آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی باید آماده شوند در سطح استان آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: در کل استان اصفهان ۱۰۸ شهرداری داریم که واحدهای آتش‌نشانی قبلاً آموزش‌های لازم را به شهروندان داده‌اند و این آموزش‌ها به صورت محله‌محور انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فوریت‌های پزشکی در ۱۸۰ پایگاه‌های شهری و جاده‌ای برای ارائه خدمات فوریتی استقرار دارند و تلفن‌های ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی و ۱۲۵ آتش‌نشانی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: حدود ۴۰ مورد حادثه در دو سال گذشته داشتیم از جمله برخورد مواد محترقه با شبکه‌های برق و حتی برخورد به تابلوهای که با هزینه سنگین شهرداری نصب شده‌اند، برخورد ترقه و مواد محترقه با این‌ها باعث آسیب بیت‌المال می‌شود، حتی برخورد این مواد محترقه به دیوار منازل مسکونی چندین مورد مصدوم به دلیل صدای شدید داشته است.

شیشه فروش افزود: شهروندان حتماً دقت کنند با توجه به شرایط کرونایی در خیابان‌ها ازدحام ایجاد نکنند و تلاش کنند کودکان و نوجوانان از وسایل محترقه غیرایمن استفاده نکنند حتی چند روز پیش گزارشی از انفجار ترقه در خودرو داشتیم که این حادثه ۳ مصدوم داشت.

وی اظهار کرد: پلیس راه در محور بهارستان امروز محدودیتی اعلام کرد که خودروهای حمل ونقل عمومی مسافر، بار و حمل سوخت از امروز ساعت ۱۷ عصر تا فردا صبح به دلیل ایجاد ترافیک در این محدوده کمتر تردد کنند، این محدودیت برای عموم مردم نیست و تنها برای ناوگان عمومی حمل بار، مسافر و سوخت است که از بعدازظهر امروز در این مسیرها اجرا می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان از دو هفته گذشته برای مناسبت چهارشنبه سوری برنامه‌ریزی کردیم و توصیه ما این است که با توجه به بیماری کرونا شهروندان همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌های دستگاه‌های امدادی در این زمینه توجه کنند که ما شاهد وقایع گذشته نباشیم.

کد خبر 481706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.