آماده باش ۳۱ نیروی آتش نشانی صومعه سرا در چهارشنبه سوری

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا از آماده باش نیروی آتش نشانی این شهر به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در چهارشنبه سوری خبر داد.

رسول اندرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا با ۳۱ نیروی انسانی، پنج خودروی اطفای حریق، با استقرار در یک ایستگاه آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال است.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا خاطرنشان کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته چهار مورد مورد حریق لاستیک، ضایعات و پلاستیک در صومعه سرا رخ داد و خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا شهروندان از حضور و تجمع در خیابان‌ها، حمل و نگهداری و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، روشن کردن آتش، سوزاندن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی، پارکینگ‌های عمومی، کوچه و خیابان خودداری کنند.

اندرز تاکید کرد: والدین باید در این ایام بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را به آنها گوشزد کنند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا به شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد؛ از رفتارهای پرخطر اجتناب کنند و در این ایام حتی‌المقدور در خانه بمانند و به احترام کادر درمان و کم کردن زحمات آنان، با رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی در جشن باستانی چهارشنبه سوری، با سلامتی کامل به پیشواز نوروز بروند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه‌سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 481633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.