اجرای سومین سمپوزیوم تندیس شهدا در سال۱۴۰۰

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای سومین سمپوزیوم تندیس شهدا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از هرکدام از تندیس شهدا در دومین سمپوزیوم دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید محمد موسوی منش، اظهار کرد: سردیس‌هایی که امروز رونمایی شد دومین سمپوزیوم شهدا در قم بوده که نخستین سمپوزیوم به مراحل اجرایی خود رسیده است.

وی آغاز عملیات هماهنگی و شروع به کار دومین سمپوزیوم شهدا را اعلام کرد و افزود: با توجه به تجربه نخست، هنرمندان انتخاب و مذاکرات اولیه انجام‌شده و در قالب دومین سمپوزیوم تندیس شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و مقاومت کلید خورده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در دومین سمپوزیوم شهدا ساخت یادمان شهید فخری زاده، سردار سلیمانی، شهید مظفری و شهید ابومهدی المهندس در دستور کار قرار گرفت.

وی زمان ساخت این تندیس‌ها را سه ماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان در کارگاه‌ها مشغول به فعالیت بوده و مشاوره و داوران به‌صورت مستمر از مراحل کار بازدید کرده و نواقص و موضوعات را در محل گوشزد می‌کردند.

موسوی از نصب تندیس شهدای مقاومت در عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: از هرکدام از تندیس شهدا در دومین سمپوزیوم دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.

وی آغاز به کار سمپوزیوم سوم را پس از آغاز سال جدید اعلام کرد و افزود: با توجه به همکاری مجموعه کنگره شهدا در اجرای مرحله اول و دوم سمپوزیوم، مرحله سوم نیز نهایی شده و بلافاصله پس از آغاز سال جدید شروع می‌شود.

کد خبر 481627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.