سامانه خرید اینترنتی از بازارهای روز کوثر راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه خرید اینترنتی از بازارهای روز کوثر به منظور سهولت در انجام خرید راه‌اندازی شده تا نیازهای مردم در بازارهای کوثر به راحتی تامین شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه خرید اینترنتی بازارهای روز کوثر به آدرس kowsar.market در دسترس مردم قرار گرفته است از این رو شهروندان می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین از نزدیک‌ترین بازار کوثر انجام دهند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: بازارهای روز کوثر همواره بر تحقق شهروندمداری و عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت‌گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود.

وی تاکید کرد: بازارهای روز کوثر به کمک شهرداری فضایی ایجاد کرده تا بتوان محصولات مورد نیاز مردم را از واحد تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانیم.

مجیری با اشاره به سامانه خرید اینترنتی بازارهای گل و گیاه شهرداری اصفهان به ایجاد آدرس gol.samandehi.org اظهار کرد: بازار گل و گیاه در پایان سال ۸۶ با هدف ساماندهی صنعت گل و گیاه استان و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و حذف واسطه‌ها با در اختیار گذاشتن محل عرضه مستقیم با حداقل مبلغ به تولید کنندگان انواع گل و گیاه زینتی استان و کشور راه اندازی شد و هم اکنون مانند بازارهای روز کوثر مورد اعتماد مردم است.

کد خبر 481622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.