تحقق کامل بودجه ۸۶ میلیارد تومانی شهرداری گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت:  پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری گلپایگان تغییر آهنگی در روند توسعه شهر است که ره آورد آن ایجاد اشتغال و پویایی و تحول شهر را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زاهدی امروز در برنامه گرامیداشت شهید باکری و روز شهردار اظهار کرد: شهروندان گلپایگانی لیاقت خدمت کردن، بیش از این دارند، شورای شهر و مجموعه شهرداری گلپایگان نیز در انجام این امر از هرگونه خدمتی دریغ نخواهند کرد.

وی از تصویب بودجه ۱۱۲ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری گلپایگان خبر داد و تصریح کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم ۸۶ میلیارد تومان یعنی با افزایش دو برابری نسبت به بودجه سال ۹۸ بسته شد که با تلاش شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری صد در صد آن تحقق یافته است که جای قدردانی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه پروژه‌های سال ۱۴۰۰ شهرداری گلپایگان متفاوت‌تر از سال ۹۹ است، افزود: پروژه‌های سرمایه گذاری تغییر آهنگی در روند توسعه شهر گلپایگان است که ره آورد آن ایجاد اشتغال و پویایی و تحول شهر است.

زاهدی گفت: کار کردن در عرصه مدیریت شهری با وجود کاهش درآمدهای شهرداری‌ها سخت است اما تاکید شورای شهر تحقق مطالبات شهروندان است که در اجرای این امر مهم شهردار گلپایگان در مدت کمتر از دو سالی که انتخاب شدند چون رضایت‌مندی شهروندان را خط قرمز می‌داند توسعه شهر و جذب سرمایه‌گذار را سرلوحه مدیریت شهری قرار داده است.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی کشور، شهر گلپایگان به خوبی اداره و امید و نشاط در دل شهروندان ایجاد شده است و امروز با تدابیر اتخاذ شده و ارتباط تنگاتنگی بین مدیریت شهری و شهروندان ایجاد شده است که حاصل آن پروژه‌های شهری به خوبی در حال انجام بوده و مزایای رقابتی شهر بهبود یافته است که نوید بخش روزهای درخشان برای این شهر زیبا است.

کد خبر 481592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.