شمسایی: با بازیکن سالاری می‌جنگم

سرمربی گیتی‌پسند گفت: کراپ، تیم خیلی خوبی است و مهره‌های ملی و مربی بسیار ایده‌آلی دارد. فوتبال برای آن‌ها نچرخید، اما برای ما چرخید. خیلی امروز خوب بازی کردیم ولی هیچ چیز از ارزش‌های کراپ کم نمی‌شود. کراپ تیم بزرگی است و امیدوارم در بازی‌های بعد، هم ما و هم آن‌ها موفق باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی پس از پیروزی تیمش مقابل کراپ الوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم در بازی قبلی مستحق شکست نبودیم و بازیکنان‌مان امروز فعل خواستن را صرف کردند.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه با بازیکن سالاری خواهم جنگید، خاطرنشان کرد: گیتی پسند بازیکنان و مجموعه خوبی دارد به شرطی که قدر بدانیم. من به اینجا آمده‌ام تا به مردم اصفهان خدمت کنم. رگ و ریشه‌ام اصفهانی است ولی با بازیکن‌سالاری می‌جنگم. هر کسی باید بداند جایگاهش در تیم کجا است. امروز بازیکنان و مجموعه گیتی پسند محبت در حقم کرده و نتیجه خوبی را گرفتیم.

وی در خصوص کراپ الوند، تصریح کرد: کراپ تیم خیلی خوبی است و مهره‌های ملی و مربی بسیاری ایده‌آلی دارد. فوتبال برای آن‌ها نچرخید، اما برای ما چرخید. خیلی امروز خوب بازی کردیم ولی هیچ چیز از ارزش‌های کراپ کم نمی‌شود. کراپ تیم بزرگی است و امیدوارم در بازی‌های بعد، هم ما و هم آن‌ها موفق باشند.

شمسایی پیرامون داوری این مسابقه، گفت: هیچ موقع درباره داوری صحبت نمی‌کنم. خیلی روزها بوده اتفاقاتی افتاده ولی خدا را شکر بازی را بردیم و درباره داوری حرف زدن زشت است.

کد خبر 481546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.