رنگ‌آمیزی جداول شهر مشهد در ایستگاه پایانی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از اتمام بسیاری از فعالیت‌های مورد نظر در زمینه رنگ‌آمیزی جداول، هندریل‌ها و پایه‌های ترافیکی در سطح مناطق ۱۳ گانه این کلانشهر در استقبال از بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

سیدمحسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در استقبال از بهار ۱۴۰۰ مقرر شد بالغ بر دو میلیون و ۴۵۰ هزار متر طول از جداول شهری، هندریل‌ها و پایه‌های ترافیکی در سطح مناطق ۱۳ گانه با استفاده از ۲۲۳ تن رنگ به طور کامل رنگ‌آمیزی شود که این عملیات از تاریخ پنجم اسفندماه ۹۹ آغاز شد و در حال حاضر در مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: غالب این رنگ آمیزی‌ها توسط ۱۴۰۰ نفر از پاکبانان پرتلاش معاونت خدمات شهری در سه شیفت کاری صورت گرفته و تاکنون پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم این رنگ‌آمیزی‌ها بسیار گسترده بوده و تلاش شده در کنار نظافت و رفت و روب شهر و با حفظ کیفیت آن، رنگ‌آمیزی جداول و گاردریل ها و تابلوهای ترافیکی شهر در تمام نقاط شهر با توجه به تجربه چندساله پاکبانان به مطلوب‌ترین شکل ممکن انجام شود تا در آستانه بهار، حال و هوای شهر نیز بهاری و پرنشاط شود.

کد خبر 481487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.