امیدوارم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن همیشه نشان داده که در جام حذفی تیم خوبی است. امیدوارم سال ۱۴۰۰ هم سال خوبی برایمان باشد و بتوانیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

قاسم حدادی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد نوسانی ذوب‌آهن در سال اخیر، اظهار کرد: اگر بخواهم به صورت کلی بگویم، حقیقتاً خیلی دچار نوسان بودیم؛ اتفاقات عجیبی برای تیم‌مان افتاد و در کل سالی خوبی برایمان نبود. انشاالله پایان سال را به خوبی تمام کرده و بتوانیم شرایط‌مان را از اینکه هست، بهتر کنیم.

وی افزود: هنوز خیلی کار داریم و امتیازهای زیادی عقب هستیم و جایگاه خوبی در جدول نداریم. امیدوارم بتوانیم شرایط را تغییر داده و دوباره ذوب‌آهن را به دوران اوجش برگردانیم.

دوست ندارم درباره خداحافظی‌ام صحبتی کنم

کاپیتان ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا با وجود درخواست برخی هوادران این تیم برای ماندن و خداحافظی نکردنش در آخر فصل از دنیا فوتبال، آیا تصمیمش تغییری کرده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم و انشاالله به موقعش در این باره حرف می‌زنم.

همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند

حدادی‌فر در خصوص بازی‌های باقی‌مانده از لیگ بیستم، تصریح کرد: واقعاً لیگ خیلی سختی است. مخصوصاً فکر می‌کنم وضعیت به گونه‌ای است که همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند و خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده‌اند. هرچه به پایان لیگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، سطح بازی‌ها بهتر و بهتر می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی ذوب‌آهن، اضافه کرد: درباره تیم خودمان می‌گویم، شرایط‌مان زیاد خوب نیست. داریم کم کم کار می‌کنیم تا وضعیت را خوب کرده و در ادامه راه از بازی‌های سختی که داریم، نتیجه بگیریم و آرام آرام جایگاه خودمان در جدول را پیدا کرده و برنامه‌ریزی خوبی برای آینده داشته باشیم.

امیدواریم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم

هافبک ذوب‌آهن در رابطه با اینکه آیا این تیم نگاه خاصی به جام حذفی دارد؟ گفت: ذوب‌آهن همیشه نشان داده که در جام حذفی تیم خوبی است. امیدوارم سال ۱۴۰۰ هم سال خوبی برایمان باشد و بتوانیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 481470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.