آسمان اصفهان در انتظار موج ناپایدار و طوفان‌های لحظه‌ای

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق شاهد آسمانی کمی ابری، افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، از روز چهارشنبه تا پایان هفته شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید در نیمه شرقی همراه با طوفان‌ لحظه‌ای، گرد و خاک محلی و رگبارهای موقت و رعد و برق در نیمه شمالی استان هستیم.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار تا سه روز آینده در استان اصفهان، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی کمی ابری، افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به وزش باد شدید در سطح استان، تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته با گذر موجی ناپایدار شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید در نیمه شرقی همراه با طوفان لحظه‌ای، گرد و خاک محلی و رگبارهای موقت و رعد و برق نیز در سطح استان به ویژه نیمه شمالی استان هستیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 481466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.