توزیع ۵ هزار بروشور آموزشی برای کاهش خطرات چهارشنبه سوری در بندرانزلی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از توزیع پنج هزار بروشور به منظور آگاهی بخشی در راستای کاهش خطرات چهارشنبه سوری در سه روز گذشته توسط نیروهای این سازمان در بین شهروندان خبر داد.

مهرداد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی با بکارگیری ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده با لغو تمامی مرخصی‌ها، در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با هر نوع خطر احتمالی است.

وی خاطرنشان کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، پنج مورد آتش سوزی ضایعات و یک حریق انبار در بندرانزلی رخ داد که خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی افزود: به منظور آگاهی بخشی و کاهش خطرات چهارشنبه سوری، طی سه روز گذشته حدود پنج هزار بروشور آموزشی توسط نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی در بین شهروندان توزیع شد.

وی گفت: شهروندان از نگهداری مواد محترقه و تهیه و ساخت وسایل آتش بازی و پرتاپ آن به سوی دیگران، آتش زدن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی یا در معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

رضاپور تاکید کرد: در چهارشنبه آخر سال شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و مقابله با شیوع ویروس کرونا در منزل بمانند.

وی به شهروندان توصیه کرد: نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته و اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 481440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.