درهای آرامستان بهشت محمدی سنندج بسته شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، عباس کریمیان در این باره اظهار کرد: هرساله بر اساس سنت دیرینه شهروندان در روزهای پایانی سال برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز به مثابه سال گذشته تمهیداتی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از بسته شدن درهای آرامستان بهشت محمدی و ممنوعیت تردد خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آئین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.

کریمیان تصریح کرد: کارکنان این سازمان به منظور خدمات‌رسانی به افرادی که عزیز خود را از دست می‌دهند و انجام امور تسغیل و کفن و دفن در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی از شهروندان درخواست کرد: به منظور حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا از مراجعه و تجمع پشت درب‌های بهشت محمدی خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 481417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.