نوروز ۱۴۰۰ سری جدید مستند «ایرانگرد» روی آنتن می‌رود

نوروز سال ۱۴۰۰ فصل چهارم مستند «ایرانگرد» روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، در فصل جدید «ایرانگرد» که در ۱۰ قسمت پخش می‌شود طبیعت استان‌های اردبیل، خوزستان، لرستان، هرمزگان، سمنان و کرمان با خلق تصاویری زیبا نمایش داده می‌شود.

جواد قارایی خالق این مستند درباره تولید فصل چهارم «ایرانگرد» اظهار کرد: ما این فصل را با پنج دوربین پیشرفته و با کیفیت ۴K تصویربرداری کرده‌ایم و به صورت اچ‌دی با کیفیت بالا پخش خواهد شد.

وی تعداد کلی فصل چهار را ۲۰ قسمت اعلام کرد و افزود: به علت شرایط همه‌گیری کرونا و البته ابتلای خودم و ۲ تن از همکاران به بیماری، روند تولید قدری به تاخیر افتاد و به امید خدا پس از پخش این ۱۰ قسمت در ایام نوروز، قسمت‌های بعدی در صورت آماده شدن از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

قارایی با اشاره به حمایت مدیر شبکه یک در تولید این اثر، تصریح کرد: در مستند «ایرانگرد»، ما همانند سه فصل گذشته، مردم‌شناسی و آشنایی با اقوام مختلف دلیر و اصیل ایرانی و طبیعت بی‌نظیر مناطق مختلف و باصفای ایران عزیز را در بهترین فصول و بهترین زمان برای بینندگان روایت می‌کنیم.

مستند «ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی و اجرای جواد قارایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که همزمان با نوروز ۱۴۰۰ در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

کد خبر 481409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.