آماده باش ۳۲ نیروی آتش نشانی رودسر در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر از آماده باش ۳۲ نیروی آتش نشانی این شهر به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفا حریق و سه خودروی سبک، در دو ایستگاه آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال است.

وی افزود: در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و همکاری ویژه شهروندان، تنها دو مورد حریق در شهر رودسر رخ داد، که خوشبختانه مصدومی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونای انگلیسی و درصد بالای سرایت آن، برگزاری هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال در شهر رودسر ممنوع است.

وی تاکید کرد: در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط انجام شده و هرگونه تجمع در معابر عمومی ممنوع خواهد بود.

صابر افزود: شهروندان با پرهیز از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی در منزل و پرتاب آن به سوی دیگران، از آتش زدن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی یا در معابر، کوچه و خیابان خودداری کرده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال را در منزل بمانند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 481408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.