آماده‌باش آتش‌نشانی اصفهان در آستانه چهارشنبه سوری

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده‌باش این سازمان در آستانه چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: پویش "نه به رفتارهای پر خطر در چهارشنبه سوری" در اصفهان راه‌اندازی شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های عمومی به شهروندان و دانش آموزان (از ابتدای آبانماه تا پایان سال) همچنین تهیه و توزیع بیش از چهار هزار بروشور و یک هزار عدد DVD شامل ۱۰ برنامه آموزشی از انیمیشن تا مستندهای واقعی و تیزر و دعوت به همکاری از ۱۰ ارگان مرتبط با چهارشنبه سوری از جمله این اقدامات است.

وی از تشکیل کمیته طرح جامع ایمن خبر داد و افزود: ۲۵ بنر در ایستگاه‌های ۲۵ گانه و پیام‌های هشدار در تابلوهای سطح شهر نصب شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر آماده باش کامل ۲۵ ایستگاه عملیاتی در شهر، گفت: استقرار ۱۵ دستگاه اطفائیه و ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در نقاط پر ترافیک شهر برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان (علاوه بر ۲۰۰ نفر نیرو و ۱۰۰ اطفائیه آماده در ایستگاه‌ها جهت چهارشنبه سوری) برنامه‌ریزی شده و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان در کمپینی مشترک و با گفتن "نه" به مراسم چهارشنبه سوری پر خطر، همواره در تلاش هستند تا با رعایت توصیه‌های ایمنی و ترویج آن، مراسم ایمن‌تری را برای خود و سایر شهروندان رقم زنند.

گلابی خاطرنشان کرد: علاوه بر خودروها و نیروهای مستقر در شهر، حدود ۲۰ دستگاه خودروی سواری و پنج دستگاه موتورسیکلت حامل دستگاه AFT نیز به صورت گشت در سطح شهر فعال شده است.

کد خبر 481404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.