تمام نیروهای نظام در مقابل انتخابات احساس مسئولیت کنند

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: افرادی که احساس مسئولیت می کنند و دارای مقبولیت اجتماعی هستند باید در عرصه انتخابات شرکت کنند و خود را معرض آرای عمومی قرار دهند.

حجت الاسلام محی الدین احمد میرمرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد انتخابات پرشور اظهار کرد: لازمه برگزاری انتخابات پرشور حضور فعال تمامی جریان‌های سیاسی است و تمام نیروهای نظام باید در مقابل انتخابات احساس مسئولیت کنند و میدانی برای حضور همگانی فراهم شود.

وی افزود: باید مراقب بود که نیروهای نفوذی و جاسوس‌ها که می‌توانند ارکان نظام را مختل کنند وارد کارزار انتخابات نشوند بر همین اساس نباید تجربه گذشته را فراموش کنیم که برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهرها فاسد بودند و بعضاً در برخی شهرها تمامی اعضای شورای شهر آن به دلیل اختلاس و فساد دستگیر شدند.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: افرادی که احساس مسئولیت می‌کنند و دارای مقبولیت اجتماعی هستند باید در عرصه انتخابات شرکت کنند و خود را معرض آرای عمومی قرار دهند.

میرمرشدی افزود: لازم است کاندیداها دارای برنامه‌های مشخص باشند زیرا مردم برای شعار پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند و خواستار برنامه از کاندیداها هستند بر همین اساس مطلوب است نیروهای عمل‌گرا با ارائه برنامه‌های خود وارد کارزار انتخاباتی شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای ایجاد انگیزه در جامعه با صداقت نقاط قوت و خدمات نظام را برای مردم بازگو کرده و نقاط ضعف کشور را تبیین کنند.

مردم نباید به تبلیغات رسانه‌های دشمنان توجه کنند زیرا آن‌ها همواره تلاش دارند ایران را تحت سلطه قرار دهند و بر همین اساس مردم را از انتخابات دور می‌کنند. مردم باید توجه داشته باشند که تعیین سرنوشت کشور به دست آن‌هاست و در صورتی که مردم با این رویکرد به کارآیی انتخابات نگاه کنند یقیناً انتخابات پرشوری را رقم خواهند زد.

کد خبر 481393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.