بهره‌برداری از دو پل پروژه بزرگ سردار شهید سلیمانی در اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: پل‌های شماره یک و پنج پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه ۱۵ اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در سطح این منطقه در حال انجام است که اجرا و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان این که شهرها به مثابه یک موجود زنده همواره در حال توسعه بوده و مانند هر ارگانیزم دیگری در حال رشد کمّی و کیفی هستند، افزود: این مسیر رشد و حرکت تکاملی آن باعث می‌شود که در روند این توسعه بخش‌های جدیدی به شهر اضافه شده و بخش‌های قدیم تغییراتی یابد؛ موضوعی که امروز چالش‌های فراوانی را در شهرها ایجاد کرده و ضرورت پرداختن به آن همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر این که کلانشهر اصفهان با بکارگیری مدیران شهری لایق و کاردان نسبت به بازسازی، بهسازی و توسعه شهر به روش‌های مختلف اقدام کرده است، ادامه داد: یکی از این اقدامات بسیار مهم و حیاتی در قسمت شرق اصفهان با اجرای رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان رقم خورده تا نه تنها مشکل تردد خودروهای سنگین داخل شهر به صورت زیربنایی رفع شود، بلکه تسهیل در عبور و مرور، کاهش اتلاف وقت، کاهش میزان مصرف سوخت و تعداد تصادفات را شاهد باشیم.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، گفت: پل‌های شماره یک و پنج پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بهره‌برداری شده است.

قاسمی در خصوص مشخصات فنی این پروژه، تصریح کرد: پل شماره یک این پروژه به طول ۴۹۳ متر و ارتفاع ۱۴ متر است که مسیر شرق به جنوب (یزد به شیراز) را تکمیل می‌کند و مهمترین پل برای حذف تردد خودروهای سنگین به داخل خیابان جی و ارغوانیه است که خوشبختانه در حال حاضر ترافیک خودروها در آن جریان دارد.

وی اظهار کرد: پل شماره پنج پروژه شهید سلیمانی مسیر شمال به شرق (تهران به سمت یزد) نیز به طول ۱۲۵ متر پل سازی در عمق منهای هفت متر جهت تسهیل عبور و مرور و دسترسی شهروندان احداث شده و بهره‌برداری شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پل‌های شماره دو، سه و چهار پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تا قبل از پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 481387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.