سیستم روشنایی گلستان شهدا ساماندهی می‌شود

مدیر بهینه‌سازی و نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهرداری اصفهان بر لزوم افزایش سطح کیفی روشنایی مکان‌های عمومی، نورپردازی ابنیه و درختان، همچنین ایمنی تاسیسات الکتریکی گلستان شهدای اصفهان تاکید کرد.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه گلستان شهدا و زیارت شهروندان در ساعات مختلف شبانه روز به منظور افزایش کیفیت نورپردازی، بالابردن سطح ایمنی تأسیسات و همچنین زیباسازی این مجموعه ضمن چند مرحله بازدید کارشناسی از این مکان، برنامه‌ریزی شد و در دو مرحله نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول ضمن رفع اشکال تمامی تجهیزات موجود و همچنین تعویض پروژکتورها و لامپ‌های فرسوده، به منظور آماده‌سازی برای مراسم استقبال از نوروز در گلستان شهدا اقدامات لازم می‌شود.

مدیر بهینه‌سازی و نگهداری و تعمیرات تأسیسات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در مرحله دوم نسبت به طراحی لازم برای رفع کاستی نقاط کم نور و پر تراکم جمعیت زائران قبور مطهر شهدا در فاز یک و دو این مجموعه اقدام و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه مراحل طراحی و انتخاب نوع تجهیزات روشنایی در کمیته تخصصی و با حضور صاحب نظران و نماینده امور اجرایی گلستان شهدا انجام خواهد شد.

حسینی ادامه داد: با ایجاد لایه مشترک، نگهداری و تعمیرات تأسیسات شهری شامل تأسیسات روشنایی، نورپردازی، آبسردکن‌ها، تأسیسات بهداشتی همچنین پشتیبانی مراسم‌های مذهبی در طول سال توسط مدیریت بهینه‌سازی و تعمیرات و نگهداری حوزه معاونت خدمات شهری به صورت شبانه روزی و توسط تکنسین‌های مستقر و شیفت انجام می‌شود.

کد خبر 481374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.