اپل تولید مدل اصلی هوم‌پاد را متوقف کرد

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل اخیرا تولید مدل اصلی اسپیکر هوشمند هوم‌پاد را متوقف کرده است و بر تولید هوم‌پاد مینی تمرکز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مینی از زمان معرفی، با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است. این محصول از بعضی قابلیت‌های نسخه اصلی بهره می‌برد. صدای این دو مدل اسپیکر بسیار یکپارچه بوده و امکان دسترسی به دستیار هوشمند اپل با نام "سیری" را فراهم کرده است.

قیمت مدل اصلی اسپیکر هوشمند هوم‌پاد در زمان معرفی ۳۴۹ دلار بود به همین دلیل یکی از گران‌ترین اسپیکرهای هوشمند محسوب می‌شد. پس از آن شرکت اپل قیمت این اسپیکر را تا ۲۹۹ دلار کاهش داد، اما باز هم از نظر بعضی کاربران قیمت بالایی بود بنابراین شرکت اپل سال گذشته نسخه مینی این اسپیکر را وارد بازار کرد که قیمت آن ۹۹ دلار ارزیابی شد.

وب سایت رسمی شرکت اپل این محصول را ناموجود اعلام کرده است، اما اسپیکرهای موجود همچنان به فروش می‌رسند و اپل خدمات مربوط به پشتیبانی از آن‌ها را ارائه می‌کند. با توجه به گزارش‌های اعلام شده، نسخه اصلی اسپیکر هوم‌پاد در چند سال گذشته فروش بسیار کمی داشته است.

اسپیکر هوم پاد مینی با وجود قیمت مناسب خود، صدای بسیار خوبی دارد به همین دلیل تمرکز شرکت اپل بر هوم‌پاد مینی تصمیم عجیبی به نظر نمی‌رسد.

کد خبر 481348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.