پدری خشمگین همسر و فرزندش را تیرباران کرد

توقیف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف ۲۵ میلیارد ریال ارز قاچاق، کشف ۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر، دستگیری سارقان سابقه‌دار، کشف بیش از ۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و تیرباران مادر و پسر از سوی پدر خشمگین را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند یک محموله ۱۰۰ هزار لیتری سوخت (گازوئیل) قاچاق را در سواحل شمال غرب خلیج فارس توقیف کنند.

لطفعلی پاکباز تصریح کرد: در راستای طرح تشدید کنترل آب‌های مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل شمال غرب خلیج فارس شدند.

وی افزود: مأموران با پایش دقیق محل نگهداری سوخت قاچاق، ۲ عدد چتری شناور حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان سوخت کشورهای حوزه خلیج فارس دپو شده بود کشف و ضبط کردند.

۲۵ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره) و شیراز توقیف شد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کشف انواع ارز قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال و دستگیری چهار نفر از سودجویان اقتصادی توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) و شیراز خبر داد.

مهدی معصوم بیگی با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاقچیان ارز و تلاش همه جانبه پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا در مبارزه با این افراد در راستای حمایت از اقتصاد کشور، افزود: پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) و شیراز موفق شدند طی یک روز از چهار مسافر خروجی به مقصد ترکیه و قطر ۸۳ هزار دلار، ۱۰ هزار یورو و یک هزار و ۳۰۰ لیر ترکیه، فاقد هر گونه مدارک مثبته کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه ارزش ارزهای مکشوفه ۲۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال برآورد شده، گفت: متهمان در فرودگاه‌های حضرت امام (ره) و شیراز شناسایی، دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده در ارتباط با قاچاق، به مراجع قضائی معرفی شدند.

معصوم بیگی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا طی ۱۱ ماه امسال ۱۴۴ نفر را در رابطه با ارز قاچاق دستگیر کرده است.

۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف و ضبط ۶ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد بیشتر است.

احمد مظفری افزود: ۵۹ درصد از این میزان کشفیات مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام ۱۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران طی سال جاری، اضافه کرد: در مجموع ۱۰ هزار نفر در ارتباط با مواد مخدر در استان دستگیر شدند که ۶ هزار نفر آن‌ها خرده فروش بودند.

دستگیری سارقان سابقه‌دار

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سارقین منزل و محتویات خودرو با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در سطح شهرستان پردیس دستگیر شدند.

بهزاد عبدیان اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، مأموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه و برخورد قاطع با سارقان و کشف اموال مسروقه، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد، تصریح کرد: سارقین شناسایی و مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل متهمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: سارقان سابقه‌دار با قرار وثیقه آزاد شده بودند و در یک عملیات غافلگیرانه مأموران نیروی انتظامی ۳ سارق سابقه‌دار را که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.

بیش از ۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی ۸ هزار و ۲۸ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بخش بندر کیاشهر این شهرستان کشف و ضبط شد.

حمید محمدی نسب با بیان اینکه این تعداد مواد محترقه غیرمجاز از دو واحد صنفی متخلف کشف شده است، افزود: در این رابطه دو متهم ۳۱ و ۳۴ ساله دستگیر و پرونده آنان در دست پیگیری قرار دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال، گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است و با تمام توان و ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند تا بستر و فضای امنی را برای جامعه ایجاد کند.

تیرباران مادر و پسر از سوی پدر خشمگین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتلی در شهرستان "ممسنی" خبر داد که با شلیک گلوله به زندگی پسر جوانش و همسر ۴۵ ساله خود پایان داد.

کاووس محمدی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره قتل در شهرستان ممسنی بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه جسد جوانی ۲۵ ساله و مادری ۴۵ ساله مشاهده شد که به علت اصابت گلوله جان خود را از دست داده بودند.

کد خبر 481286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.