یک نقره و یک برنز سهم دختران کاتا کار از لیگ جهانی

روز پایانی لیگ جهانی کاراته وان استانبول به عنوان اولین لیگ جهانی پس از شیوع کرونا، امروز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۲۴ اسفند ماه روز پایانی لیگ جهانی کاراته وان استانبول به عنوان اولین لیگ جهانی پس از شیوع کرونا، پیگیری شد.

تیم ملی کاراته زنان در بخش کومیته انفرادی با ترکیب رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی و طراوت خاکسار و رهبری سمانه خوش قدم به مسابقات کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ اعزام شده است.

شیما آل سعدی در دور پنجم برابر جوانا پرکوویچ از صربستان ۳ بر ۶ شکست خورد و نتوانست به دیدار فینال تمام ایرانی مقابل رزیتا علیپور برسد. آل سعدی، امروز در دیدار رده بندی وزن منها ی ۶۱ کیلوگرم مقابل اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر رتبه شکست خورد و به چهارمی مسابقات بسنده کرد.

در دیدار نهایی وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، قرار بود رزیتا علیپور مقابل جوانا پرکوویچ از صربستان قرار بگیرد اما علیپور به علت کشیدگی تاندون مچ پا در دیدار نیمه نهایی، انصراف داد و به مدال نقره بسنده کرد. این تصمیم از طرف سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان برای جلوگیری از تشدید مصدومیت علیپور گرفته شد.

سارا بهمنیار در دیدار رده بندی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم به مصاف کاترینا کریوا از اوکراین رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

همچنین فاطمه صادقی در دیدار رده بندی کاتای انفرادی مقابل تریانا انوفریو از ایتالیا شکست خورد.

کد خبر 481269

برچسب‌ها