راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه اندازی کارواش یارانه‌ای با ۷۵درصد تخفیف برای تاکسیرانان از ۲۳ تا ۳۰اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو، به منظور رفاه حال تاکسیرانان و همچنین ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، کارواش یارانه‌ای توسط سازمان تاکسیرانی دایر شده که خدمات خود را با ۷۵ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

وی افزود: در این کارواش که در ترمینال غرب در دوراهی همدان قرار دارد، روشویی تاکسی‌ها از ۲۳ تا ۳۰ اسفند با مبلغ ۵ هزار تومان انجام می‌شود و تاکسیرانان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ می‌توانند برای شست و شوی تاکسی خود به این کارواش مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: تاکسیرانان جهت دریافت قبض کارواش می‌توانند به عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی و یا مسئول امور رفاهی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با این گونه اقدامات بهداشتی، نقشی مهم در ایجاد آراستگی، پاکیزگی و زیبایی فضا و منظر شهری و تأمین سلامت شهروندان در آستانه فرا رسیدن سال جدید داشته باشیم.

کد خبر 481267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.