عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفندماه

در این بسته خبری از شعار سال جدید شهرداری گرگان تا زیبا سازی سرعت‌گیرهای زرند با رنگ دوجزئی و برف روبی معابر بجنورد درآخرین بارش برف سال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کشیک روزانه ۱۰۰ تاکسی در شهرکرد در ایام نوروز

مهرداد میرزاییان، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در ایام نوروز علاوه بر تاکسی‌هایی که در خطوط مختلف فعالیت می‌کنند روزانه ۱۰۰ تاکسی به عنوان «کشیک اجباری» در خطوط مختلف شهر ملزم به فعالیت شده‌اند.

روند انتقال صنوف آلاینده بیرجند رضایت بخش نیست

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند اظهار کرد: در قطعات واگذاری شده در سایت صنوف آلاینده، تاکنون هزار و ۶۹ پرونده ثبت شده که از این تعداد برای ۵۳۱ مورد پروانه ساختمانی صادر شده است این در حالی است که روند انتقال صنوف آلاینده بیرجند به هیچ وجه راضی کننده نیست.

آماده‌باش کامل آتش نشانی ساری

علی دومیر کلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آماده‌باش کامل آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

انضباط مالی محور اصلی شهرداری مراغه

شهرام مروتی، سرپرست شهرداری مراغه گفت: انضباط در بودجه و منابع مالی از محورهای اصلی مدیریت شهری در شرایط فعلی بوده و بودجه سال آینده شهرداری بر اساس افزایش سرانه شهروندی تعیین شده است.

برف‌روبی معابر بجنورد در آخرین بارش برف سال

هادی زارعی، شهردار بجنورد با اعلام اینکه برودت هوا گذرا است و طبق گزارش‌های سازمان هواشناسی تا یک شنبه سامانه سرد عبور خواهد کرد، گفت: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر با اولویت دسترسی شهروندان انجام شده است.

«محله محوری»، شعار سال جدید شهرداری گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: «محله محوری» شعار سال جدید ما خواهد بود و بنا داریم برنامه ریزی ویژه‌ای برای تمامی محلات سطح شهر داشته باشیم.

آماده‌باش ۱۰۰ آتش نشان سنندجی در چهارشنبه آخر سال

محمد سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده‌باش ۱۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان سنندجی در ایستگاه‌های ۸ گانه سطح شهر خبر داد و گفت: سه اکیپ آتش نشانی از ۱۵ اسفند ماه در سه نقطه اصلی سطح شهر مستقر شدند.

زیبا سازی سرعت‌گیرهای زرند با رنگ دوجزئی

محمد جواد عربپور، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند با اعلام اینکه سرعت‌گیرها یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تنظیم سرعت عبوری وسایل نقلیه در شهرها و کاهش حوادث رانندگی به ویژه برای عابران پیاده است، گفت: بخش قابل توجه‌ای از سرعت‌گیرهای سطح شهر با استفاده از رنگ‌های دو جزئی زیبا سازی شدند.

آماده‌باش کامل شهرداری اسلامشهر برای رفع آب‌گرفتگی معابر

عوامل و نیروهای خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با هدف رفع انسداد آبروها و هدایت آب‌های سطحی، با شروع بارندگی به صورت آماده‌باش در سطح معابر حضور دارند.

کاشت ۳ هزار اصله نهال در شهر خوانسار

محسن اسحاقی، شهردار خوانسار گفت: به مناسبت هفته درختکاری بیش از سه هزار اصل نهال در سطح شهر خوانسار کاشت می‌شود.

کد خبر 481250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.