«کشیک اجباری» روزانه ۱۰۰ تاکسی‌ در ایام نوروز

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در ایام نوروز علاوه بر تاکسی‌هایی که در خطوط مختلف فعالیت می‌کنند روزانه ۱۰۰ تاکسی به عنوان «کشیک اجباری» در خطوط مختلف شهر ملزم به فعالیت شده‌اند.

به گزارش ایمنا، مهرداد میرزاییان با بیان اینکه کشیک اجباری برای تاکسی‌ها ویژه عید نوروز فعال می‌شود، گفت: علاوه بر تاکسی‌هایی که روزانه در خطوط مختلف فعالیت می‌کنند روزانه ۱۰۰ تاکسی به عنوان «کشیک اجباری» در خطوط مختلف شهر ملزم به فعالیت شده‌اند.

وی ادامه داد: اتوبوس‌ها نیز به صورت شیفتی و طبق ساعت مقرر قبلی فعالیت می‌کنند؛ هر سال در اواخر اسفندماه ساعت کاری به علت فرا رسیدن نوروز و تردد بالای مردم افزایش پیدا می‌کرد اما اکنون به دلیل اینکه هنوز پروتکل جدیدی ابلاغ نشده در همان ساعت و شیفت‌بندی خاص کرونا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

سال آینده افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس نداریم

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به اینکه نرخ هزینه ایاب و ذهاب تاکسی و اتوبوس‌های شهری از ابتدای اسفندماه به ترتیب ۱۰ و ۲۰ درصد افزایش یافته لذا افزایش قیمتی در شروع سال جدید نخواهیم داشت.

میرزاییان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز سایبان‌های شهری و باجه‌های اتوبوسرانی شستشو و نظافت می‌شوند همچنین اتوبوس‌ها علاوه بر اینکه هر هفته به صورت ویژه شست‌وشو و نظافت می‌شدند به مناسبت عید نوروز از لحاظ توشویی و روشویی نیز شسته می‌شوند و موقت‌گاه سازمان تزئین و سفره هفت سین در آن چیده خواهد شد.

وی گفت: پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در حال حاضر همچون گذشته به صورت شبانه انجام می‌شود، اما به علت فرارسیدن عید نوروز و تردد بالای مردم امکان ضدعفونی در حین حمل و نقل وجود ندارد چراکه مواد ضدعفونی کننده به لباس مردم آسیب می‌رساند.

کد خبر 481241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.