مسافرت به تبریز در ایام عید ممنوع شود

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم ممنوع شدن مسافرت به تبریز در ایام عید، گفت: شهرداری تبریز هیچ برنامه‌ای برای پذیرش گردشگر در ایام نوروز ندارد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در جلسه ستاد مبارزه با کرونای تبریز، با بیان اینکه با توجه به عادی انگاری مردم و شیوع کرونای انگلیسی و از طرفی نزدیک بودن ایام عید نگرانی‌های زیادی در مورد همه گیری دوباره کرونا وجود دارد، اظهار کرد: عادی شدن دورهمی فامیلی و دید و بازدید عید می‌تواند در شیوع این بیماری بسیار مؤثر باشد.

وی تشریح کرد: ممنوعیت تمامی استان‌ها و شهرهای گردشگر پذیر و سفید اعلام شدن وضعیت تبریز برای مسافرت، باعث خواهد شد که تمامی مسافران سطح کشور و یا حداقل تبریزی‌های ساکن تهران و سایر شهرها، تبریز را به عنوان مقصد مسافرت در نظر بگیرند که بعد از ایام عید با موج شدیدی از شیوع این بیماری مواجه شده و این وضع غیر قابل کنترل خواهد بود.

شهردار تبریز با بیان اینکه از ستاد مبارزه با کرونا درخواست دارم ممنوعیت تردد به تبریز را نه بر اساس رنگ، بلکه با موضوع تعطیلات عید مصوب کند، افزود: شهر تبریز از آمادگی لازم برای مسافر پذیری برخوردار نیست و از هموطنان عزیز درخواست می‌کنم برنامه‌ای برای سفر به تبریز نداشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 481232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.