۶۸ نفر برای انتخابات در شوراهای شهر لنجان ثبت نام کردند

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان لنجان همزمان با سرایر کشور در شهرستان لنجان آغاز شد و تاکنون ثبت نام ۶۸ نفر از از دواطلبین نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال نوری در جمع خبرنگاران با اشاره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان لنجان، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان لنجان همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنجان آغاز شد و تاکنون ثبت نام ۶۸ نفر از از داوطلبین نهایی شده است.

وی افزود: از ۶۸ داوطلب ثبت نام شده، ۲۴ نفر داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر فولادشهر بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: همچنین ۹ نفر در زرین شهر، ۷ نفر چمگردان، ۶ نفر باغبادران، شش نفر سده لنجان، پنج نفر زاینده رود، چهار نفر ورنامخواست، چهار نفر چرمهین، و سه نفر از باغشاد داوطلب شرکت در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر شده‌اند که از این تعداد ۵۸ داوطلب آقا و ۱۰ نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبین به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود و براساس آمار ارائه شده ۵۶ درصد از داوطلبین به شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرستان لنجان به صورت حضوری و ۴۴ درصد به صورت غیر حضوری فرآیند ثبت نام خود را سپری کرده‌اند.

نوری با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی در سه بخش مرکزی، فولادشهر، باغبهادران تشکیل شده است، گفت: داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر حضور خود را به روز پایانی موکل نکنند.

کد خبر 481225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.