کاهش اکسیژن فضای بسته جان ۵ نفر را به خطر انداخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه‌ای به دلیل کاهش شدید اکسیژن در منزل مسکونی در شهرک ولی‌عصر خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حادثه‌ای به دلیل کاهش میزان اکسیژن در یک منزل مسکونی در شهرک ولی‌عصر اصفهان، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۰۰:۲۹ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۱ به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به این که علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: ۵ زن به دلیل کمبود شدید اکسیژن تنفسی دچار حادثه شدند و علائمی چون سردرد، سرگیجه و حالت تهوع و احساس خفگی داشتند برای ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وی تاکید کرد: کاهش میزان اکسیژن تنفسی می‌تواند باعث بروز خفگی و مرگ شود و مهم است که افراد بدانند علاوه بر نشت گاز مونواکسید کربن، کمبود اکسیژن در یک فضای بسته نیز بسیار خطرناک و مرگبار است.

کد خبر 481220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.