۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
منطقه ۱۲ بهاری می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: برای استقبال از نوروز حدود چهار هزار مترمربع گل‌کاری در باغچه‌های سطح منطقه انجام شده و تلاش شده رنگ و بوی خاصی به منطقه بدهد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تشریح برنامه‌های ویژه نوروز در این منطقه گفت: ورودی شهر اصفهان از پل شریعتی تا سه راه ملک شهر به طور ویژه نورپردازی شده و با المان‌های مختلف ویژه نوروز زیباسازی می‌شود.

وی ادامه داد: میدان‌های مطهری، علیخانی، مادر، نگین همچنین ورودی خیابان‌های بهارستان غربی، شهرک قدس، شهرک نگین، سه راه ملک‌شهر، دانش، انقلاب اسلامی نیز با نورپردازی و آذین‌بندی‌های ویژه، بهاری می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان این که در سطح این منطقه حدود ۱۰۵ هزار مترمربع جدول و حدود هشت هزار مترمربع نرده رنگ‌آمیزی می‌شود، ادامه داد: برای استقبال از نوروز حدود چهار هزار مترمربع گل‌کاری در باغچه‌های منطقه انجام و تلاش شده رنگ و بوی خاصی به منطقه بدهد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی ایام نوروز با اعیاد شعبانیه اجرای برنامه‌های ویژه‌ای به صورت مجازی و میدانی در این خصوص در نظر گرفته شده که توسط اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی منطقه برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

کد خبر 481181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.