مبارزه با فاسدان برای دستیابی به عدالت اجتماعی ضروری است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عدالت بدون خدا، شبه عدالت است و معنویت بدون عدالت هم درست نیست از این رو در راستای دستیابی به عدالت باید با فاسدان مبارزه کرد و دست آلوده به فساد را قطع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدباقر لایینی امروز_ یکشنبه ۲۴ اسفندماه، در دیدار اقشار و نخبگان استان مازندران که با حضور آیت‌الله محمدباقر رئیسی، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه حکومت عدل علوی شعار انقلاب ما بوده است و جامعه‌ای که عدالت در آن نباشد توحیدی نیست، اظهار کرد: جامعه‌ای که توحیدی نباشد و روح توحید در آن نباشد هر قدر در مسیر درست باشد، عدالت نیست و بزرگترین جفا در حق خداست که خدا را در جامعه نادیده بگیریم.

وی عنوان کرد: عدالت بدون خدا، شبه عدالت است و معنویت بدون عدالت هم درست نیست از این رو در راستای دستیابی به عدالت باید با فاسدان مبارزه کرد و دست آلوده به فساد را قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در جامعه‌ای که گرسنه‌ها و گرسنه ترها، سیرها و سیرترها وجود دارند جامعه اسلامی نیست و معلوم می‌شود که عدالتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبارزه با فساد و احیای بیت المال و مقابله با آنچه با سوءاستفاده برداشته شده است. در قوه قضائیه با قوت دنبال می‌شود.

لایینی ادامه داد: راضی هستیم پیشرفت کنیم تا جایی که شاهد فساد و ارتکاب اعمال خلاف در کشور که حیثیت ما را زیر سوال برده نباشیم‌. در این جلسه، فرهیختگانی از اقشار مختلف حضور دارند و باید بگوییم مازندران دارای برجستگی‌های فراوان است و آسیب‌ها زیبنده استان نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: باید با آسیب‌ها مبارزه و دستگاه قضائی را یاری کنیم.

کد خبر 481159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.